Colors of the Wind

Så, nu sitter man på småbo, tillbaka till det där andra livet. Det liv man inte lever hemma. På något sätt är det såklart positivt. På ett annat inte.  Det går inte lika lätt styra allt här, vad man gör och hur man gör får det oftast konsekvenser. Inte lätt alla gånger. Men man ser till och lösa det på bästa sättet för stunden..
Man är borta i lite drygt en vecka. Och man missar ALLT. Från att folk slutar till all skola! hmm, kul säger jag. Har en hel jävla del att ta igen. Det går säkert till slut. Har ju två veckor på mig. (Y)
Kursen i helgen var väldigt trevlig, mer fritid för oss att umgås och man lärde sig mer om sjukvården. Vilket alltid är bra.
Skönt endå att komma hem, där de hade rensat ur bastun. Så klart blev det till att basta.cooolt..;)
Men åter till småbo. Borta bra men hemma bäst?  vet inte längre vad jag känner om det. Men det känns bra att ha två platser att fly till, pendla mellan när man är läj på det ena och behöver det andra.
Sitter och försöker eller ska plugga engelska. Fick veta på tåget att vi har glos prov imorgon. Yippi.(Y) Så ska försöka lära mig dem, sen sooova. Har varit uppe sen 05.30 mer eller mindre.;)

Lyssnar på disney låtar, ens humör är på topp!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0