Det är inte lätt när det är svårt, men skönt när det går

Glad och nöjd tjej.:D fast man klev upp kl 06.00 imorse för att åka och gymma så försvann tröttheten och irritationen när vi fick tillbaka matte proven.;) Fick G så är skiit nöjd. haha, slipper omprov och det gillas skarpt. Vet inte vad det berodde på,pluggat mer eller var det ett bättre prov denna gång kanske? Men bryr mig inte så mycket, klarade det iaf.^^
Jag har slutat nu, vilket är skönt. funderade på att sova men ska kanske följa ner på coop.:P Ska nog inte ha något, man köper något när man behöver det, så kör jag.. Vet heller inte om det blir sundsvall. Har ju inte pengar till det direkt men det känns drygt att vara här på småbo oxå. Får se hur eftermiddagen blir.
Men nu ska jag kila iväg med pengar till Johanna som jag var skylldig sen en tid tillbaka. haha, hade precis 39kr och var skyldig 40. hehe, tur att hon är rar och tar emot det endå..^^

Kommentarer
Postat av: Rosita

Hahaha ÅSOM rubrik! :D <3

2010-02-04 @ 17:18:42
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0