Det finns ögonblick då man bara borde hålla tyst

Har varit irriterad, både på det ena och det andra. Vi kan ju skylla på tvättmaskinen som inte funkat. Har inte kunnat öppna luckan sen den var klar typ vid 3. Så hängde nyss upp tvätten kan man säga. Så blir uppe ett tag ikväll för att tvätta resten.(Y) Sen har vi ju andra anledningar också. En hel del...
Men inga sura miner, på torsdag blir det hem till sikås, å på freda blir det till o fira Maja..;D Sen på lördag drar man ner till skavsta, tror jag det hette och vidare till Polen. Kommer bli coolt.:)
En hel vecka borta från småbo, det kommer svida men kommer ju tillbaka..;D haha, 
Men ska fortsätta i min tråkighet, ensamhet. alla försvann..x)


Kommentarer
Postat av: Maja

Wohoooo! Då blir det tårta på dig alltså, hemma hos mig! :D <3

2010-02-07 @ 19:38:53
URL: http://tominalicious.blogg.se/
Postat av: sara

MEn att det blir MAja..;:D jag förväntar mig en god och stor tårta nuu..xD<33

2010-02-07 @ 22:21:46
URL: http://scherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0