Don´t let yourself go, everybody cries and everybody hurts sometimes

har hittat en bra låååt.. en bra låt, mer av den deppigare sidan, helt perfekt..!

Ska inte sitta uppe, imorgon är det jag som tar ut hästen, så får inte sova allt förlänge. Fast blir väl vid 11 endå.:P ha, men man kan inte förvänta sig mer av en tjej som har sömnbrist och skulle behöva sova i några dygn för att komma i kapp.
Men men, imorgon kväll blir det östersund. Kurs på F4 i helgen. Kan bli najs. Det beror på hur man ser det, finns ju både jobbiga och roliga och lärorika grejjor.:P Kunde inte stanna i stan sen på söndag dock för att ta ett tidigare tåg till T-hammar. Får inte med mig packningen  och har ingen större lust att åka militär klädd på tåget direkt. så blir hem typ 2-3 timmar sen tillbaka.(Y)
Öppnade matte boken. Slog upp sidan men hände inget. Matte just nu är inget för mig, det går bara inte.! Även att jag måste plugga till en del för att ta ikapp det jag har missat.
Men nu orkar jag inte tänka, nu blire sängen där uppe på övervåningen, i huset, i sikås, i jämtlamd...;D


Kommentarer
Postat av: Rosita

Ååh, rubriken!

Everybody hurts! En av världens bästa låtar! :D

2010-02-19 @ 14:26:16
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Ronja

REM? Epic!!

Älskar't!



Matte är verkligen bläää!

2010-02-19 @ 15:13:45
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0