............

Måndagen är nu avklarad. Började med att man blev väckt av mina så kallade grannar kl kvar över 6 imorse, eller vänta. Det är klart man börjar spela gitarr så tidigt om mornarna och smäller i dörrarna och pratar irriterande högt. Vem gör inte det liksom?.-.- det gjorde min dag väldigt bra..not. Fast en kopp te på spanska lektionen så mitt humör vändes tillbaka någerlunda.;)
Har visat sig att vi ska ha de flesta prov just den veckan jag har tagit ledigt. Kul säger jag..-.- Får väl offra en dyrbar ledig fredag till det sen..
Sitter och äter choklad, wtf. Jag som ha godisförbud! Men somsagt, choklad är bra att äta när humöret inte är på topp. Man blir glader då. För stunden iaf.^^
Sen ikväll är de skoterkurs, så har 1300 spänn på rummet som är olåst.. ;) bra bra..hehe

Hööst,
jag har lite bildbrist..:P
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Lycka till på skoterkursen :)

Men bra att du har börjat äta godis! Då gör det inget att det blir massvis med godis på fredag :D <3

2010-02-08 @ 16:47:41
URL: http://tominalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0