Get back up when they Knock you down, knock you down

Så, kl har hunnit blivit 4, och gissa. Man har städat. Annika och jag tog oss i kragen och  har städat.;) haha, har hunnit med mitt rum och Ellas, hon borde vara glad nu! Väntar på att annika ska komma tillbaka så vi kan fortsätta chilla denna eftermiddag. hehe, men mer står på schemat. Men det kan vi ta sen. hela kvällen på oss.;)
Just nu skulle man vilja sova, sova bort hela dagen, och nästa och nästa. Vill inte vara här längre, kännns som man har varit här i evigheter redan och det är typ en vecka.! Drama, drama drama.... Mer behöver man inte säga.Sen finns det ju mindre saker också som kommer upp till ytan ibland. Men det kan man kontrollera.
Snart är det lov, men vill inte direkt ha lov. Jo man vill hem och träffa alla <3 men det kommr kännas ännu mer drygt hemma.  Men kan väl se det positivt då, kommer inte vara hemma så mycket på lovet. Tror jag åker på lördag och kommer hem på onsdag. Så det blir mer som en lång helg för mig hemma. Det känns bara drygt då.
Det här året har gått så jävla fort, snart har vi gått ut 1:an, vart tog tiden vägen igentligen. Känns som man inte har gjort ett skit, vart tog dagarna vägen? Man har inte hunnit med, har halkat efter.  När man tänker tillbaka så känns det som man inte har så många minnen från allt. Vad man gjorde då och när. Det känns lite mobbat. Eller mobbat är kanske inte rätt ord, Men hittar inget ord som passar.! Eller så finns det för många ord att välja mellan.
Jag vet inte, som för det mesta nu förtiden. Jag vet inte!


Ella, det är mattan jag syftar på.;) visst ser den ren ut..<3 haha

Kommentarer
Postat av: Rosita

Haha jag vet Sara, förlåt för det!

Men jag var tvungen att ringa en annan just i den sekunden, vilket typ var det sämsta på hela kvällen, men men. Jag ska ringa dig å ta igen det där nu till veckan! Be prepared! MOAHAHA. <3

2010-02-28 @ 22:37:13
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0