Har slutat förstå mig på dig

Klockan är 11 denna fredas kväll. Sitter på småbo så klart. I vardagsrummet med Ella, Kaj och Erik. Alla håller på med sitt, dvs en dator framför sig..
Vi skulle ha en lugn helg, jag och ella. det var tanken. kvällen är och förblir lugn. Nästan för lungt. Vad som händer imorgon vet man aldrig.  Men det kan vara skönt ibland. Men just nu är det bara uttråkande.
Pengarna är slut, glädjen har runnit av mig för stunden. Den där deppiga känslan som det flesta här bär på har kommit fram. Finns inget direkt man kan göra för att få den att försvinna, men ibland kan man förtränga den med nångonting roligt. Man tänker inte på allt för ett tag. Det är så här, man tänker föör mycket.
Vet inte egentligen vad jag ska göra, känns lika bra att strunta i det ett tag. Det kanske inte hjälper mig att komma fram till något men det får mig att känna mig bra för tillfället. ?
Har inte direkt något att skriva om, internet som inte har fungerat på hela dagen funkar nu, som ni kanske märker. Facebook är omgjort och suger! det humöret är jag på just nu.!
Får se hur länge man orkar hålla sig uppe, händer inget spännande. Då kan man lika gjärna sova, sova är bra.<3

Kommentarer
Postat av: Ronja

Om du får extremt tråkigt även lördag får du gärna slå mig en pling. Så ska jag pigga upp dig. :D

<3

2010-02-06 @ 11:27:56
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0