Ingenting

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Det är ingen mening att uppleva saker om man inte får vara två om dem.

Alla kan inte, somliga vill inte.

Det är fredag kväll snart. Dagen går fort när man kliver upp efter 12 på något sätt.. Vilket inte gör mig något, det är trevligt. Då slipper man hitta på alla stunder, då räcker det med några planer sen så flyter dagen lätt på.:)
Nu har Jesper åkt också, det är tråkigt..:( Alla försvinner typ nu. Åker hem eller slutar. Alla lämnar ett tomrum efter sig. Ett tomrum som inte kommer kunna fyllas igen, en liten saknad. Visst dom flesta kommer man träffa igen men det är inte på samma sätt endå.. aja, lifes goes on.
Just nu är mycket oklart, jag vet inte längre hur saker och ting ska gå. Vad som ska hända här näst. När kommer nästa "dåliga nyhet". För slut på dem, det tror jag inte.!
Men ska ta och väcka Hugo, inte för att jag tror han sover men kolla kan man ju alltdi..;D På bra humör måste man ju få han iaf..^^


Kommentarer
Postat av: Maja

Men snart så kommer du hem igen och då är det loooooov! Och vi ska ha as massa najs med utflykter och grejer, träffas och dricka te och bara mysa. :) <3

2010-02-26 @ 21:18:55
URL: http://tominalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0