Inget e som det ser ut, mycket som är, men som inte blev

Denna trevliga onsdag kväll innehåller mest plugg. Iaf ser det så ut ett tag. Har gett mig själv en paus tyckte jag behövde en. Har hunnit med en kopp te, höll på att somna ett tag och det hjälpte med en kopp te.:) Hittade en väldigt god smak bland alla de möjliga i min fiina låda..:D Påfyllnig snart.(Y)
Skulle behöva en ny kopp, en större kopp så det får plats mycket mer.^^ Tar ju slut så snabbt, man hinner nästan inte njuta.;D
Te är min räddning.!

Nog tjatat, det finns viktigare saker.
Fast inget man tar tag i, eller ser förrens det står och hugger en i ryggen. Man får se till och öppna ögonen mer, lyssna mer med öronen. Känna och försöka höra.
(Y)
Nä, en kopp till och sen se till att plugga! få det gjort hallå.  haaha, vilket skämt..

Kommentarer
Postat av: Rosita

Marina and the diamonds jaaa, så braa! :D

Å jag saknar dig, men snart ses vi igen vännen. <3

2010-02-24 @ 21:02:48
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Ronja

Sara, te is the shiet! På lovet kan du och jag sitta och slurpa te i cp-stora koppar i timmar! Njutning! (Y)

<3

2010-02-25 @ 11:04:24
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0