It´s the storm I belived in

Ja kära vänner, nu är kl halv två och man har drygat ut tiden nog. Så nu blire frukost, har några skivor bröd kvar i frysen. Blir till att skrapa ihop slantarna hitta något billigt nere på coop så man har något till frukost i veckan.^^
Livet leker..
Solen tittade fram idag när jag vaknade, fett mysigt. Fick lust att dra sig ut på en promenad. Fast  försvann gjorde solen dock och blev inte lika sugen längre.:P hehe, får se vad som händer under dagen.:)
Gårdagen var bra, bra på ett sätt. Det beror på hur man ser det.
Men nu är jag hungrig, ska pallra mig ner och hoppas på att vattenkokaaren är tillbaka så jag kan drick lite tee eller nåt,.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0