Så det var på tiden

Äntligen ytrycker jag mig i ord just nu.! Internet har inte funkat på hela veckan. Det har varit en svår tid, hehe man är helt enkelt beroende av internet i dagens samhälle. Men det enda positiva är ju att man inte har kunnat pluggat så då tycker man ju att dom inte ska försvänta sig att inlämningar och skit ska vara inne i tid.
Men sitter på tåget hem nu, känns lite skönt. Som vanligt.. På lördag blir det Polen. men precis den vecka jag är borta kommer det va en massa prov. (Y) suck, kommer ju typ få ta igen allt på nån ledig fredag sen.

Har ju inte kunat upptaderat under veckan. Inte för att det har hänt så mycket. Eller hallå, det är småbo. Det händer alltid något!!
Har gått skoterkurs, bara själva provet kvar nu som jag får göra när jag kommer tillbaka. Ha, "lektionerna" var ganska enkla. Glenn for the Win.;)
Kommer väl till stan om en timme då blire lastbil hem med pappppa. Cooool drive I have.  Sen blire det att dryga hemma, sen på freda fiira Maja..:) Även att min bror har fyllt 18 i tisdas. Tiden går. Men endå tickar den sakta fram.
Lär bli en händelserik vecka. (Y) I will miss my smoeboe..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0