Step on you said,but closed the door in your minds

Hur ska man tolka det? själv vet jag inte. vet inte om jag vill ha något svar. vill jag?

Har haft Historia prov idag, det var ganska lätt så hoppas det gick bra där då. Inge spanska hade vi så det gjorde min dag.(Y) Slutade vid två och då blev det en power nap, det låter bättre när man uttrycker sig så. ist för att säga sova så säg power nap.;) haha, sen blev det soppa som faktiskt var god till middag i en normal tid. Brukar inte bli middag alltid ens, men sen var det träning. lite jobbigt men skönt.:) Tror jag ska börja träna lite på allvar, har bara varit på fysen 1 gång hitills.x)Imorgon blir det att kliva upp kl.6... Bussen till fränsta går 06.35. Där vi ska gymma på idrotten. Kan ju kanske bli kul. Inte att kliva upp då men.:P Sen har jag hört att det dock blir tacos till lunch, och det är ju inte helt fel.:P
Dagen har inte varit värst speciell. Ska bli skönt att ha ledigt 1 vecka näst nästa vecka.;)  kanske blir saker bättre? hoppas på det.
Men nu blire sängen.. Soova, för att sen kliva upp. Låter inte lockande...

Monster- ännu en braa låt, ännu en bra text..^^


Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha, jobbigt att du måste åka buss för att ha idrott. :P

<3

2010-02-04 @ 18:50:34
URL: http://tominalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0