Tell me when you hear my silence

Lyssnade på possibility, blev trött av den låten. Tror jag ska ta en powernap.:P Det lät lockande,fast får se vad kvällen erbjuder.
Har haft hela eftermiddagen på mig men har inte pluggat ett skit:P bara gjort klart svenskan. Det jag borde ha gjort var att plugga till historia provet imorgon, får väl bli senare ikväll. Som det oftast blir, plugga som mest kvällen innan! Usch, man har börjat slarva alltför mycket med sådant.:P
snart är det helg dock så då slipper man plugga..^^ säger vi då....
Igentligen orkar jag inte skriva nåt, men gör det för att hålla mig vaken ett tag till.:P vet ej om det blir någon träning el ej, och ifall att så borde det ju ha varit bra om man ätit något innan.(Y) ska höra miig för..
Hihi, har prata med lovisa idag igen.;) faan vad trevligt säger jag.  Att vi inte gjort det tidigare.x) haha, så roligt ma kan ha åt sig själv. Nää, nu måste borde ja ta och tända lampan i rummet och sätta på lite glaad musik så jag vaknar till lite..;)
sen ner och göra mackor, det får bli dagens middag tycker jag. sen om jag orkar laga nåt senare är frågan.(Y)
Har suttit för läge här uppe nu så ska vandra iväg snart.:)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

det får bli en rutin :D prata i telefon varje dag ;D<3

2010-02-02 @ 18:24:47
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0