Vad skall jag göra för att få dig att lyssna?

Ibland behöver man läsa mellan raderna. Om man tittar riktigt noga kan man tyda det. Om man verkligen tittar och vill se, så ser man det tydligt. Men bara om du verkligen vill och känner, så kommer du märka det, du kommer se det som står där, som jag har skrivit för att du ska se, för att du ska veta!

Ibland är det svårt att säga det man tycker, så för det mesta låter man det förbli osagt.Men Ibland ska man låta bli att yttra saker. Det är svårt att skilja dessa åt, när man ska säga något och inte. Det hjälper inte om man tänker sig för, tänker om man ska eller inte. Man måste ha bestämt sig innan, grubblat och kommit fram till något.
Jag har sagt saker jag ångrar, jag har inte sagt saker som jag borde ha sagt.!
Det var kvällens funderingar..
Har äntligen fått mina profil byxor. Nu äre ju bara skjortan kvar då. Men det gör inte så mycket än dock. Men från och med nästa vecka så ska vi ju börja med brand.:) det kommer nog bli kul att få göra lite praktiska saker.
Nu ska ju inte jag sitta här utan plugga.:) det är så mina kvällar blir. Men det är skola, så vad har man att förvänta sig igentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0