A give up forever to touch you

Hemma efter att ha spenderat nån dag hos Maja och Lovisa.. Det behövdes..;)
Lagar lite pasta, blev sugen på det. Bakis mat de. Men det duger i vanliga fall oxå, som nu när man inte orkar laga något annat till middag när varken mor eller far är hemma..:P
Nu är det cirka 1 vecka kvar av lovet. Känns konstigt. Fast skönt att åka tillbaka till skolan å träffa alla ungdomar  som man nu inte har träffat på c. 3 veckor.
Ser nu att det blev överflödigt med pasta, hmm. Min bror vill säkert ha eller hunden. Nån av dom.(Y)
Men ska inte sitta här för tillfället. Nytt åt  nya möjligheter. Så säger jag så ska se om jag hittar på något spännande för mig själv. Nån film sitter ju aldrig fel. Nåt maraton låter lockande.....


Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Klart som fan, allt hänger ju på början så ;)

2010-01-02 @ 22:10:54
URL: http://posarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0