Alone is the word

 lovisas vakra, snälla och gudomliga inlägg, blir det svårt att klå  det. haha, tack vännen..;D<33


Lyfte på huvudet imorse vid 11-12 tiden, men nä faan tänkte jag. Och blundade igen för att sova en liten stund till,vaknade då halv 3 ist. Bättre tid tyckte jag. Klev då upp och tog en snabb dusch för att sedan äta en god frukost. Fast vår vattenkokare är bort så det går inte dricka te. för inte orkar man ta en kastrull och koka upp vatten inte.;)  hehe, men mackor går bra det med, och juicen var underbar.xD  hehe
Lördagen lär väl släpa sig fram, dock har ju större delen av dagen gott men kvällen brukar ju vara lång och natten den med. Vet inte vad som händer, hemmma kväll tror jag nog.;) Men ska dra ner och se om min tvätt är klar. Ska tvätta en hel del nu.(Y) see ya..:D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha söt du är saris ;D<3

klart man orkar koka vatten i kastrull, inte är de nå svårt :o :D

2010-01-23 @ 20:02:23
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0