Åter till Cold Mountain

Såg den filmen igår, tycker den är bra, riktigt bra.  Lite seg dock eftersom det tar typ hela filmen innan han tar sig hem till henne. Men den är fin.:) En liten kul kväll, min syster kommer med lite roliga kommentarer till min bror som nu faktisk har lämnat sitt rum.(Y) S: Jaså, det är du som står här idag.!
S: Jonas, du följer aldrig med på Hotell. Man kan bada, basta, sova. bada på det djupa, du gillar ju att bada på det djupa jonas.
Hehe, lite sånna här smått roliga kommentarer som hon gett honom. annars har hon bara varit allmänt störd under hela dagen...:P
Lite kul var oxå, Jonas kom ner och sa till mig att nu hade vi inte pratat på två dagar. Så vi börjar ju med vad du gjorde i helgen och då syftar jag på nyår..x) haha, rätt på där. En trevlig pratstund blev det dock när den den slutade med datorer..(Y) 
Min familj kan vara konstig ibland. Ingen har aning om nånting och lägger sig i och alla kommer med kommentarer till varandra när de inte ens är iblandad i samtalet.x) <33
Detta var andra inlägget för kvällen.x) fast ett tredje blir det nog inte, ska faktisk gå och lägga mig tidigt för ska upp imorrn och fara till stan ju..xP så ska ta och gå och duscha och leta fram lite grejjor pengar tex  som nog kan komma till användning..;)

Kommentarer
Postat av: Rosita

Hahaha åh, jag känner igen de där samtalen!

Jag brukade ha såna med min bror med, rätt bra samtal faktiskt :D

2010-01-04 @ 22:48:20
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Maja

Hahaha, åh Stina! (Y)

2010-01-04 @ 23:22:03
URL: http://posarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0