Broken

 I still alive,
A can´t apologize anymore
I have to go

Nu känner man att skolan börja dra igång. Prov planeras in vecka efter vecka, dag efter dag. Känns som vi kommer ha prov ända fram till sportlovet.
kul man kommer ha fram över. Ska försöka plugga lite nu, ska göra instuderings frågor till provet på onsdag och vi fick papperet idag, vi har inte ens gåt igenom det. bra säger jag.(Y)
Redovisning idag oxå, kändes dåligt, långt och tråkigt. Så tappade jag bort mig.haha FAIL. men har gjort det nu iaf. s¨nu kan jag släppa det.:) ta tag i nästa grej...-..- men har fått till spotify, eller Chaplin har..igen...
så nu spelas det musik så jag kan plugga lite. Bäst så,´bara så det funkar, då man får något gjort. Kanske..
 Ihelgen hoppas jag på sundsvall, ska försöka hitta lite grejjor. vilket hade varit bra, har ju snålat med mina pengar nu så jag kan köpa något.;D
Annars har jag inga planer, eller kanske outalade planer som igentligen alltid kommer vara inräknad eftersom det är helg.(Y) aja, ska plugga, läsa och kanska sova nu i eftemidda. eftersom Ella och Annika åkte in till sundsvall roar jag mig själv nu i nån timma..;D mohaha, men kul kan man ha endå, Inernat för f*n..^^
Men ska få det där gjort nu, lika bra. så jag slutar tjata om det sen...


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0