Cha cha bloggen

Hellooou, har inte kunnat uppdatera i helgen så därför har jag inte kunnat skriva. Nåt fel med internet heller något på datan hemma.
Lördagen var bra, först ensm hemma ett tag sen kom Lovis och gjorde mig sällskap. vi beskådade 2012 och åt chips och drac bubbeldricka.;) sov hos mig gjorde hon oxå.(Y)<3 Sen på söndagen så begav jag mig till farmor där jag städade. Hon har ett ny opererat knä så, men tjänade en slant så det var ju värt det..för pengar kan jag behöva..x)Sen bar det av ner till torpshamar, där kvällen tillbringades med lite humörsvägningar. Och det slutade med att jag inte kunde somna utan låg vaken till säkert 4.
Dagen idag har flytit på, imorgon är vi lediga och Annika fyller år..:)
Det händer grejjor hela tiden, tror aldrig det är en lugn stund här. Alltid händer det något nytt när man tror det värsta var över. Att det skulle lugna ner sig. Det totalt överrumplar en, chockar en. Det var något jag inte trodde.
Trodde skulle hända, hoppas att det ordnar upp sig...<33
ska springa iväg nu, så.. bye bye bloggen..;D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha.. beskådade :D awesome! <3

2010-01-18 @ 20:12:30
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0