Det leder ingenstans, så varför fortsätta?

En fredag, kl är halv 3 snart. Sitter med ett glas cola, det var det jag hittade hemma som jag tyckte passade för stunden. Har tilbringat dagen i strömsund. Vart hos polisen och fixat pass. Så nu blire polen om två veckor..;)
Sen blev det lite shopping oxå, även om det inte skulle bli så. Inte för att det inte gör något.^^
Sen blev det en kväll med några flikkor och pojkar. Malins kväll var det.;) Vi år tai-mat vilket var ganska gott. Sen befann vi oss i en lägenhet resten av kvällen. Lite seg men trevlig.:)
Orkar inte berätta i stora drag, kändes jobbigt just nu. Ska gåå och sova. För imorgon ska det hända saker.;D
Ska små skratta lite för mig själv innan jag går och lägger mig och man vet inte hur länge det kan ta innan jag inser att det inte var så roligt och slöseri med energi.x)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Var ska du åka? :D

<3

2010-01-30 @ 11:48:35
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/
Postat av: Lovisa

idag må du berätta vare va du småskrattade åt! :)

2010-01-30 @ 12:59:44
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0