She walked through bullets and haze I asked her to stop, I begged her to stay But she pressed on So I lifted my gun and I fired away.

Sista dagen hemma, sista dagen på jullovet.;)
kl kvart över 7 hoppar jag på bussen och lämnar sikås för denna gång.Kommer fram vid halv 11 ikväll till småbo. Det kommer bli trevligt, träffa alla igen.
Men jag som skulle vakna tidigt, iaf vad jag hade tänkt vaknar halv 11 och drar till stallet för att släppa ut Melina. Men som tur var är honredan ute..:P Så jag tog en rid tur istället i det härliga väder. Var 2,2 grader kallt när jag vaknade. Skönt med lite  mildare väder. Hade med mig kameran så fotade lite. En bra rid tur var det och det kommer dröja ett tag till nästa gång. Stackars melina..;) haha
Sen drog jag mig hemmåt och där väntade hunden på en promenad. Men efter det kunde jag ta mig en dusch och äta frukost vid halv 2. En god frukost.^^
Sen började jag med packningen. Det får iallafall plats i två väskor.:P Men gjorde som Ronja och tog kort på min fina, underliga packning som jag skall ha med mig.



Lägg märke till siikås honung!x)<3 haha

Kommer sakna dessa kvällar i sikås med mina brudar. men när man dra sig hem nästa gång och i framtiden skall det göras om och om igen. Varjekväll kanske påminner om varandra men så är det inte. Varje kväll har något nytt och unikt, något roligt som gör den kvällen till just den kvällen.  Det är därför det känns skönt att komma hem igen, man vet att där finns de alltid . Ni finns här och er kan man prata med, er behöver man inte prata med. En tystnad med er säger mer än tusen ord.. Allting behövs inte jämt när man har er..:)<33

Fotade ju lite idag och igår, så när jag endå håller på kan jag fortsätta ladda upp lite bilder.;)

Sööt Melina..^^





Oredigerade bilder, så klaga inte på kvalitén.;D


Kommentarer
Postat av: Ronja

Sikås honung!! :D



jag hade meeeer packning. nojdd

2010-01-11 @ 18:39:37
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar att du har honung med! :D

Ska btw höra av mig lite till dig jag,

när du sitter på bussen/tåget.

Snart ses vi igen <3

2010-01-11 @ 18:42:05
Postat av: Rosita

Mahaha, det var jag som kommenterade! x)

2010-01-11 @ 19:59:39
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0