Give me one reason

Torsdag. Kallt. Hemma. Själv..(Y)
Passar mig perfekt idag. Man får sitta inne i värmen med mysiga kläder och musik i bakgrunden när man gör något annat än att sitta vid datorn.:D Det är 33- ute just nu. Var nyss och hämtade posten i långkalsonger.(Y) Lite dumt, sen tog jag en snabb titt på fåren. Tror det kan dyka upp lamm snart. Hemskt att komma till världen i denna kyla! Pappa berättade dock att när han började på sitt jobb 86 då var det c. 42 eller 48 grader kallt ute. Då kan man säga SVIN KALLT! Att man ens tar sig ut, att ens bilarna startar då. huwa, säger jag. Tur att man sover ett tag, för då märker man inte hur kallt det är på morgonen. då det är ännu kallare..^^
Imorgon är det fredag, då bli det roligtvis dans i häggenås. Men om det är så är kallt skippar jag nog det... kanske..x)
Har bakat drömmar idag..:D Gott, fast det blev lite trångt på plåten så de blve lite ihoptryckta kakor..^^  så om nån kommer förbi så bjuder jag på drömmar, Värt att kliva ut i kylan för säger jag..;) haha
Nä, ska ta och njuta av ensamheten i huset och läsa  Frida som kom med posten och smaka om kakorna blev lyckade..Tjaao..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0