Give me your best shot

Blidde ingen fys träning ikväll, ingen skulle dit så hoppar jag med..x) löjligt men ja. Kan ju plugga ist, det låter väl trevligt. Första lektionen imorgon är geografi oxå så..Får väl ta och se till så det sitter. :P Ska sitta på mitt rum och plugga, tråkigt och alla ser en som en person som sitter på rummet, men det är faktiskt då man pluggar bäst.:) för och med sig själv. Enkelt. Och så är det ju bara för en kväll..;) haha

Jag blir inte direkt förvånad, har slutat att bli förvånad. Men alla jävla saker som händer. Både positiva och negativa börjar få mig att undra igen. Man börjar Tänka och så man är fast i skiten. Det släpper inte.
Hur mycket man funderar kommer man endå inte fram till något vettigt svar, nån rimlig lösning.
 

Kommentarer
Postat av: Rosita

Ses i helgen <3

2010-01-26 @ 19:17:48
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0