Hard to say good bye

Sovmorgon idag, sköönt att sova ut. Fast vakna vid 11 tiden, sedan somnade jag om dock om igen;) sen drog man ner på lunchen  och sedan vidare till sundsvall en snabbis. Gjorde inte direkt nånting vettigt. slösade bort 70 spänn på att fixa glasögonen när det ska vara gratis.-.- irriterande tyckte jag.  Sen for jag hem efter 40 min i staden.(Y)
Fotbollsträning idag även, fys hade vi och vet inte hur många gånger jag höll på att döö..;) kommer ha en härlig träningsverk imorgon. Och då är det också träning fast då ska vi spela fotboll.
Skönt att komma igång igen.;)
Nu känner jag mig kanska lam i kroppen och trött, ska försöka plugga lite spanska sedan sova. om vi har tur så.!
HAr inte direkt nån större blogg lust nu, så detta är ett drygande inlägg som ska få tiden att gå och för att jag ska uppdatera..x)
Ska nu ha en lugn kväll, ska inte gå på dansen som är i A- salen. bara jobbigt..


 En väldigt Gamla Fula bild på mig..(Y)

Kommentarer
Postat av: Maja

Nejdå, du var så söt så :D Och är fortfarande.

<3

2010-01-19 @ 23:36:37
URL: http://tominalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0