Home again

Efter 9 timmars "resa" så är man hemma.  Det första är att tåget stannar typ 3meter från stationen och jag vet inte hur länge den står där med ett trasigt lok. 1 timme tror jag vi väntade, sen sa dom att vi inte skulle kunna komma vidare med det tåget så ett annat skulle komma och hämta oss om en halvtimme. Så där sitter vi i väntan på attde nya tåget skulle komma.. Kul kul. lite irriterad man var sen, mitt tålamod är inte så bra.
Sen hämtade det nya tåget upp oss och då vet jag inte hur länge vi stod stilla där men  vid 5 tror jag vi började rulla igen. Den här gånge komm vi bara till Bräcke där vi skulle få ta buss till östersund. Roligt. Kom väl fram 7 i stan där jag fick vänta på bussen i en timme på busstorget på en bänk. Och med en massa fjortis ungar springande runt. Irriterande och störda ungdomar. Så var väl ändå inte vi? nää..
Buss till häggenås där jag blir upplockad av mor. Så där slutar min resa och en dag som för det mesta bara innehållit otur. Allt för ett par fotbollsskydd och ett par skor!haha. Men ska vara en duktig flicka ihelgen och sitta hemme och plugga matte.(Y) en stund iaf. Har även med mig New Moon, 2012 och harry potter och halvblods prinsen med mig hem, som jag lånade av Ella som hon köpt i Thailand.;D<33  så ska se dem tre ett antal gånger i helgen..Det får nog dagarna att gå också..^^


Kommentarer
Postat av: Lovisa

saris, ja vill se 2012 med dej, japp :D<3

2010-01-16 @ 00:01:50
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0