I´m not like that girl

Jag känner, men vet inte vad jag känner
Jag tänker, men vet inte vad jag tänker
Jag säger ord jag inte förstår,
Jag lyssnar på dig men inget ja förstår
För det du säger är inte längre till mig

Sitter äntligen på småbo, i mitt c. 21. Där är min blogg känsla. Där är jag jag, det är mitt.
Där mina tankar verkligen kan vandra men på samma gång inte komma någonstans. Kom på mig själv med att stirra rakt fram på data skärmen, jag såg den inte. Jag tänkte inte kändes det som.  Helt vitt i mitt huvud.
Men sen tillbaka till verkligheten, och alla tankar och funderingar var åter i min skalle. Där det har förmågan att stanna kvar, de försvinner inte och tar sig ingenstans. Lite frustrerande...
Ska nog gå och sova nu. Måste blir skärpning, ska inte vara uppe för länge på kvällarna. Det är inte braa. Man blir så jävla slutkörd. Trött hela dagarna, man orkar ännu mindre. Så godnatt nu på er..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0