I try to find words

Alla verkar depp ikväll. Dött överallt och ingen ute typ. Pluggar exakt alla eller? visst blev inte som planerat.:P men det är ju inte hela världen. Även om det hade varit bra, känner att det hade behövts nu. Vet inte varför men skulle ha kommit "bort" från allt ett tag, inget vidare sätt att lösa det på men det duger gott och väl här.
Sitter och lyssnar på "min låt" Långa nätter med Melissa Horn. Hon är verkligen bra!
Sitter för mig själv just nu, skönt det med. Men man tänker för mycket när man är ensam. Det är inte alltid bra, inte är det kul heller. Man kommer endå inte fram till något.Vet inte hur jag ska göra. Åker hem på torsdag tror jag, känner att jag inte orkar igentligen men vad ska man göra här? kan vara kvar, men vet inte hur  Ännu en låt av melissa. Har inte tänkt på det förrut men hennes texter är så bra. Verkligen låtar man kan lyssna på och kanske förstå?Känna igen sig själv? För ingenting verkar lösa sig, ingeting verkar bli bättre. Hur många glada stunder dagen endå har så kommer det fortfarande vara kvar.!
Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort
aa, äär vad jag kommer lyssna på resten av kvällen. passar. jävla bra. Nu tjatar jag om det, men har fastnat nu och lyssnar på hennes låtar bara typ.:P det kanske ni har fattat, Det enda som spelas.haha..x)
nä, nu tar vi något annat.;) ska inte bli en ond cirkel.
Har på mig världens coolaste mössa, jämtlands färger.;) fett cool är den såklart, snodde den av pontus han får kanske tillbaka den sen ikväll..;)   Nä, ska förflytta mig till sängen tror jag. Skönare att sitta där..haha,  blev lite gladare nu, blev avbruten med Maja. och planer för helgen finns..(Y) det är bra det, ska försöka mig på att plugga nu tror jag. och såklart ha datan brevid mig.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0