I will be a princess

Söndag behöver den beskrivas?
Fast var uppe med tuppen kla 11..;) Varmt väder eller vad, En mysig rid tur med pållen tillbringade jag idag, sennär jag vandrade hem var det sånt fint väder så jag blev pepp på att åka i jens jonsa..:) Drog med mig syrran och lill brorsan bort till backen. Hunden följde oxå med, helt knäpp. Men kul var det, årets första åk där.
Men dock dog kameran efter två bilder så hann inte fota..-.- Precis när jag var sugen på att ta kort också,. Perfekt, men batteriet laddas nu så ska föra över bilderna..;)Alla två..
Ska inte vara uppe så länge till, ska försöka klivs upp i någerlunda bra tid imorgon. Har läst ut en bok nu ikväll och jag började på näsya. Typ de enda positiva. Imorgon blir det till att göra allt som skall göras. Vilket kommer sluta med att jag sitter och gör ingen ting.. Alldeles Åsome..<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0