In this moment, I will be me

Dagen efter igår är det.(Y)
Nä men tog mig upp imorse vilket jag tydligen inte trodde igår och sa till flera personer att min klocka inte skulle ringa och dom skulle väcka mig. Men som tur var hade jag fått till klockan endå så den ringde. Vilket var tur för ingen väckte mig..:P
Nog nu, vi har slutat och jag vet inte vad jag ska hitta på. Ska stääda mitt rum iallafall och duscha men det kan man göra senare. Ska välja nytt individuellt val oxå. Men vet inte vad jag ska välja,  kanske dyk men får se.
Och idag hade lilla jag fått post.^^ och vem var det ifrån, joo  Rosita..;D glad glad.<33
Även att fotbolls träningen här i torpshammar har startat, ska börja träna. Fotboll på tisdagar sen var det fys 2 gånger i veckan också. Haha, kommer ju ramla ihop säkert. Har ingen kondition och har inte tränat typ sen i somras.x) Kan bli kul, men jag har glömt skor och skydd hemma så kommer ju inte kunna vara med på ett tag.:P För har inte direkt nån plan på att åka hem, men få hitta på något så det löser sig.;)
Ska nu ta och se vad Ella och Annika sysslar med, så chaa...:)



Kommentarer
Postat av: Rosita

Haha bra att det kom fram rätt :D <3

2010-01-13 @ 18:17:05
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0