Känns som halva livet har gått och man har andra halvan kvar!

I går var det dans i häggenås. Brukar inte vara något för mig men med brudarna blev det såklart en Åsome kväll. Det var dans, snack och träffat folk som man inte sett på hela lovet och på ett väldigt bra tag..:)
Att det var 30- förstörde inte inte kvällen. Fast det var lite kallt när man var ute och sen kl halv 4 skulle gå hem från bussen..^^ Men nog om det, en ennu underbarare kväll var denna. Hos Ronja. En SG kväll alltså plus Malin.
Sista kvällen så det firades med att vi drack en hel del TE, 4-5 kannor tror jag vi drack sammanlagt. Vilket slutar med att man är kissnödig och tycker det är varmt. Men en trevligkväll såklart. Det kommer inte bli några på ett tag nu men ser fram emot nästa gång.<3
Hr kommit hem, som är uppenbart, sparken var min kompanjon och det var väldigt sjärnklart. Vilket var ganska fint.^^ Vilket gjorde den mörka långa vägen hem inte lika fruktande..;D Fast det känns alltid skönt när man är innanför dörren.
Det är söndag. Imorgon börjar alla skolan och jag kommer tillbringa den dagen hemma oc h göra allt och ingenting. Packa ska jag väl ta och försöka med, se hur många väskor jag får ihop. Högst 2 + handväskan. Annars dumpar jag det och tar det nästa gång. Jobbigt att släpa på flera tunga väskor först till bussen, sen till tåget och sist uppför den välkända, redan icke älskade backen upp till Småbo. Får be nån stackars människa bära det åt mig. (Y)
Men kommer sakna er i sikås, det har varit skönt att vara hemma och umgås med bara er, man har börjat vänja sig nu.suck. Och kliva upp på mornarna kommer bli svårt, fast har köpt en väckarklocka. Som låter förjävligt så jag kommer få ett väldigt bra morgon humör framöver.(Y)
Men, ska inte sitta här så länge, ska försöka lägga mig lite tidigt ikväll, eller så får det bli i morgon. Det låter bra..

Kommentarer
Postat av: Maja

Hur underbar kväll som helst. :) <3

2010-01-10 @ 03:03:34
URL: http://posarn.blogg.se/
Postat av: Rosita

Kommer sakna dig med Sara!

Men halebop, det är grejen :D <3

2010-01-10 @ 13:13:43
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0