KING LOUIE MAKES A PRINT! Här också.. med samma vanliga fantasilösa rubrik (Y)


Saris Andersson, sommaren -09

Saris och Isabelles rätta jag, haha <3

Gulligt, väldigt gulligt :D

Ior, elkabel, Saris. -07 nån gång?

Saris, nyårsafton 2009-2010.

Här vart lite kort "Saris genom åren". Jag har fler bilder också, men jag tror hon kanske blir lite sur på mej om jag laddar upp dem. :D Hon befinner sej iallafall.. öh.. x antal mil här ifrån, men jag fick skriva gästblogg iaf. (Y) Som hon kommer läsa imorrn. Eller idag. Med tanke på att klockan är efter 12. Som vanligt har jag svårt att komma på vad jag ska skriva. Alltid svårt när man får fria händer med nån annans blogg, mohahaha! ;D Men jag ska komma på nåt.

När Saris och Ronjis kommer hem till Sikås igen, vilket lär bli på sportlovet (?) ska vi bjuda på semlor har jag hört. Jag åt btw det för en timme sen kanske. Mycket gott!!

Nu ska jag skriva nåt snällt om henne.. Hmm, svårt.. HAHA, nejdå! :D Hon är min partner in crime, SG-partner (samt 3 andra underbara människor <3) , bästavän som jag kännt sen barnsben! <3 + massa annat.. Uuunderbart! Ni som inte känner henne har vääldigt otur, mhm! Stackare. :)

Jahapp. Det där var ju lite kort om Saris. Ska jag ta lite om mej själv nu? HÄR hittar ni mej. Hehe. Där finns allt ni behöver veta.. not..

Jag lovar på hedersord att jag ska göra flera inlägg här. Höhö. Då ska jag komma på nåt smart att skriva. Nåväl, nu ska jag sova eller nånting! Duktig_chey :D Latero!

P.S. )"%"¤Y%()4yt¤T)ihg€£€@$€!!! Jag tog liiiite för stor storlek på bilderna, men det är inget jag orkar fixa. Glömde för en sekund bort att det här inte var min blogg, haha! (Y)

Kommentarer
Postat av: Rosita

Hahaha underbart as always Lovisa :D <3

2010-01-23 @ 00:57:21
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha tack rosita :D<3

älskar er! <33

2010-01-23 @ 14:40:03
URL: http://saemieflickan.blogg.se/
Postat av: Ronja

HAHA småflikkorna! :D <3

2010-01-23 @ 16:27:11
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/
Postat av: Ronja

HAHAHA Lovisa, du är underbar! (som Rosita already has pointed out)



Semlor på sportlovet!!! :D:D

2010-01-23 @ 16:28:22
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0