På andra sidan gryningen

Första skoldagen idag då. Att komma fram till småbo igår var underbart, träffa alla människor, folk i klassen. Man har faktiskt saknat dem.
Tillbaka i mitt andra liv nu, livet här är så annurlunda än livet hemma. Iaf känns det så. Man gör saker som inte borde eller skulle ha gjort.:P
Vi kan ju säga såhär att natten var bra men slutade med att man gick och la sig kl. halv 5, lite yr och glatt humör. På en måndag. Men orkade mig upp imorse iaf, Vid halv 8. Började med att packa upp allting, tro det eller ej men..:P
Till frukost blev det en mandarin och en kopp te då jag trodde/hoppades att vi inte skulle ha nån profil idag. Fast vi hade datakunskap,så slapp tyvärr inte undan så kunde inte få krypa ner i sängen och sova några timmar till som jag intalat mig själv för att ta mig upp. Btb, så hatar jag redan min väckarklocka! Kommer slå in den i väggen tillslut. Men vaknar gör jag ju iaf.
Seg dag men slapp vilket är perfekt.:) Fick även veta resultatet på sjukvårdsprovet vi hade, och fick VG där så är helt "Nojdd".
Sen må jag kanske ta och vandra ner till coop och köpa lite frysmat.Och har 120 kr kvar på kortet som jag ska leva på ett tag.;)  Även att det nog är lång helg denne vecka, så slutar på torsdag vilket gör att det är kort helg nästa vecka så får se om jag åker hem då eller stannar och åker hem veckan efter det istället.:P
Så livet kan bli..

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha, och jag tycker att jag är en fattig människa. :o Har i alla fall tusenlappen att skryta med.

Det är bara att inse, jag skulle aldrig klara av att inte bo hemma. :D

Vi syns när vi syns :) <3

2010-01-13 @ 17:41:58
URL: http://posarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0