Skolaa igång

Ha, var lite trötter denna morgon. Satt det mesta delen av kvällen och pluggade. Fast gjorde ganska mycket annat än å plugga. Det bästa var ju endå att jag pratade med Lovisa i över en timme..;D sånt gillas.Mitt golv var iaf ett bra ställe att plugga på. Drack en 1.5 liters hallonsoda oxå.(Y)  haha, kvällen flöt på helt enkelt. Dock irriterad och glad på samma gång.
Hade geografi provet nyss, det var faktiskt ganska enkelt så det var lunch. Var bara nån fråga jag inte riktigt kunde och chansade.;) TP förstår nog ger mig bra betyg..;D haha,
Snöar och blåser ute, det är usch att springa över gården till lektionssalarna, men med jacka på så går det så kart..;D Ska snart pallra mig ut igen, spanska. Som känns  helt onödigt att gå på. man kan ju alltid göra som ella och sova. men det skulle inte se bra ut..;D   nä, ska dra mig dit, sitta och blunda och nicka när han frågar. Grett de..

You can bring me your girlfriend and meet me at the hotel room, de var helgens lååt..;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0