Smooking a lot of ciggarets

Har blivit sårad! djupt sårad, hur kan man ens säga en sån sak.? vad tänker man med igentligen,  att folk ens kan slänga ur sig e sån sak. OCh sen skratta åt det. och upprepa det hela kvällen? Fattar han inte att det gör ont. Känner mig kränkt, att Rasmus ens kan slänga ur sig en sån sak upp i ansiktet på mig, att han ens kan säga att jag är en NV:are. VAA, att jag ser ut som en nv:are.  Det är djupt förnedrande. Ta inte upp ni nv:are men fan eller att jag är, skulle vara en nv. Fan asså.;) bara för att natur är en "plugglinje" betyder ju inte det att inte vi sp:are har plugg att göra.. haha, så fail..x)

Har varit i sundsvall  idag ensam. Bara för att inte Ella orkar kliva upp kl. 10 så fick jag åka själv. Men klarade mig fint förutom att jag nu är pank, det skulle ju inte förvåna mig att jag ens skulle kunna köpa ett mjölk paket.^^ Har endå inte köpt så mycket.men jaja..:P  Mina föräldrar får bistå mig om dom vill att jag ska kunna ta mig hem och för helgen.(Y)  Sitter och äter lite chips som är kvar sen helgen som oxå var min frukost. Ska dra mig ner och äta nån macka sen.;)  Sen är det väl träning ikväll..
Även att vi kanske från och med hösten måste dela rum med någon, bo två och två. Det kommer inte finnas tillräckligt med plats. Visst det låter kul att få bo med en kompis, men faaaaaan va läj och irriterad man skulle bli på varandra. MAn skulle tillslut hata varann, nää.och att dela på en dusch och toa och allt när man är van vid en egen och stort rum? slänga sakerna direkt på golvet när man kommer hem, sprida ut sina saker över hlea rummet. Om man nu ska behöva dela kommer det bli trångt! hoppas man slipper.:P hehe, men det visar sig väl..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0