Supertramp

Alla glad människor ute i världen skulle behöva en kram..

Min lilla älsklings Rosita har fixat min layout(?) snyygt. Och tack ennu en gång..<3 Imorgon är det torsda vilket innebär att vi har idrott kl. 7 så ska ta och gå och lägga mig. Åt tårta nyss, pannkakstårta och nån tårta med philadelpia och digestive kross. Got gott..^^ Och grattis till Kajsa som var den som fyllde år.;) Så nu har jag ont imagen.x) men det går över när man sover säger vi. Imorgon blir det att åkka hem! men bara för att det är långhelg vilket jag inte trodde det var och för att jag måste hämta grajjor. Mest fotbollsskydden och skor så jag kan vara med och träna.:) så då kan jag lika gjärna ta med allt nu. Annars hade det varit himla onödigt att åka hem. Kom ju hit i måndas. Men tur att det inte är så långt iaf. Sen kanske jag åker tillbaka lite tidigare, men det är dock bara en tanke som jag brukar säga varje söndag men som aldrig sker och tar det sena tåget.;)
Öppet hus har vi oxå på lördag. Så lär man väl behöva städa, och är inte så sugen på det heller..
Men men, småbo klarar sig säkert, eller nästan utan mig en helg mer eller mindre..;)
Så ska krypa till kojs och försöka mig på att sova..


Jämtland jämtland, jämt och ständigt..

Kommentarer
Postat av: Rosita

Haha, bara du blev nöjd då :) hehe

Då ska vi ses i helgeeen, jaa :D

2010-01-14 @ 08:13:33
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: linnea

det blev supersnyggt!

2010-01-14 @ 20:04:30
URL: http://linneachristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0