Tee time<3

Tee i c- köket det var länge sen. Eller typ förra veckan då men det är evigheter sen de..;)
Johanna räddade oss med hennes vattenkokare, s jag slipper ställa mig med en kastrull, ja lovisa det är tufft..;)
Helt underbar kväll, grabbarna grus vette jag fan vad dom fick i sig. Rasmus och Chaplin´, helt crasy..x) Skratta som fan, vilket kändes skönt. Var ett tag sen man fick skratta så  mycket, inget smil på läpparna utan stort flin och höga skratt. Även ögonen var med i skrattet, det känns bra..;)
Vilken kväll, ska nu varva ner lite. Läsa lite geografi och sen soova. Kl är rätt så mycket. Måste börja vrida lite på dygnet. kommer ju inte orka annars, hehe..^^
väger fortfarande mellan att åka till sundsvall på tisdag eller gå på extra matten..x) hehe, borde det ena men vill de andra. hehe, vi får se när jag vaknar då.;) Men night folks..<3

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Bra bra bra! För jag vill nämligen se allt. :D

Åh, är du hemma NU på fredag?! För i så fall kan du ju åka in till Ström och äta thaimat med oss och fira Malin. :) Om du vill förstås :P

Kan tänka mig att du får åka med Rosita hem. :) <3<3

2010-01-25 @ 14:12:34
URL: http://tominalicious.blogg.se/
Postat av: Lovisa

ja sara det är coolt :D

HAHA dom kanske sniffade snus som en kille på skolan gjorde idag? vet dock inte om han blev så hög på det.. korkat var det iallafall..

2010-01-25 @ 14:20:37
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0