Tell me everything is a game and make it go away

Hur ska jag förstå när det blev så här
Hur ska vi leva när det är så här
Vad kan jag göra för att få det som det var
Vad ska jag säga,
Vad ska jag göra,
Nu när det är så här.

När man tänker efter är det väldigt skönt med lov, man kan göra vad man vill, hur man vill och när man vill.
Eller nästan då,  lyssnar på Långa nätter med melissa horn.  Långa nätter är vad det är, man kan sitta uppe för sig själv och bara vara. Eller umgås med vännerna långt ut på nätterna. Låta musiken fylla det där tomrummet av tysthet, som man själv har skapat för sig själv. Så lite men för mig så Mycket.!
Tankar och ja allt försvinner och blir till något fint istället för det där svarta och dystra småsakerna som vuxit sig förstort.
Det är i sånna nätter man släpper allt och aldrig tar upp igen. Sånna nätter som är värda någonting och nu har jag haft väldigt gott om dem..<33
Denna som dock blev en kväll tillbringades uppe hos Malin som är "back in town". En snabb visit som också är inräknad. Hur korta och spontana dom än är så är de alltid fett coola och fett värda guld..;D
Men iaf, Fint väder har dagen bringat och en fläskläpp.(Y) Stan på tisdag, ska försöka då få med min bror. Annars blir det att strosa runt själv i nån timme innan det bär av hem igen med pappa och farmor..
Men nu, blir väl uppe ett tag till, sen bär det av till övervåningen där min säng väntar..Som sorligt nog inte är lika skön längre, som får mig att sova dåligt och när jag vaknar får mig bara att kliva upp. Men den får nårga fler chanser på sig..x)

Kommentarer
Postat av: Rosita

Haha jag håller helt med dig Sara!

Å Melissa Horn.. texterna är dödligt bra!

<3

2010-01-04 @ 01:20:57
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0