Ten thousend fireflies

Sovit best inatt. Skönt med sin säng, gillar den. Varit till farmor idag även, ätit tårta för hon fyllde år i onsdags.:P
Det är aldrig fel med tårta. så nu blir det chill ett tag, sen kanske jag tar en rid tur med melina innan kvällen. För då bär det bort till Rosita där vi ska käka semlor.:D har dom lovat miig iaf.;)
Har ingen större blogg lust idag heller. Fel miljö att blogga i kanske. Det ska va nere på skolan i c.21.. hehe, åker ner dit imorgon. Känns spom helgerna inte räcker till. Känns som det är för korta, går för fort. Även om jag har en extra dag inräknad så känns det endå som det inte är längre....
Hittar inte kameran heller, så kan inte gå ut och ta kort som jag hade tänkt. Får fundera lite, se om jag kommer på vart den kan vara, eller om mamma har den. Det visar sig kanske..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0