The sun is burning, but there is no sun

haha, nu är det så där tråkigt väder igen. Grått och tråkigt. Och vaf får man för humörs då, jo grått och tråkigt. Man blir trööt och läj igen. Känns som vi redan gått flera veckor. Känns som vi aldrig hade det där jullovet. Känns likadant att ha kommit tillbaka. Alla problem, händelseer som blev kvar, som man trodde hade suddats ut är tillbaka. Eller så hade de aldrig riktigt försvunnit. Bara legat och väntat  och blivit större. Men den här gång var man mer fysikst och psykiskt beredd. Lovet som känns som vi aldrig har haft behövdes. Känner det, men börjar bli lika trött och sliten igen. Snart kommer jag väl stå där jag stog förrut! På gränsen mellan att bara skita i allt, och kämpa in i det sista. Tro jag kommer hamna där vid slutet av terminen i vår...

Även att spotify har blockerats av adiministratören(?) fast känner mig inte irriterad över det just nu, det orkar jag inte. Så lyssnar på neew moon soundtrack istället..:) Bra skiva, bra låtar, bra texter, bra film..
Har packat träningkläder, träning ikväll kl. 8 till halv 10. lite sent men men. Blir säkert bra. Har inte så himla träningsvärk idag. Hade spanska prov idag, hann göra alla sidor, fast inte alla uppgifter. Hoppas på ett G iaf, orkar inte göra omprov. Ska laga middag om en timme, makaroner(Y)  ska kanske försöka plugga lite på geografin, om jag ska ändra något eller inte. Har undsluppit redovisningen hitills. Blir säkert jag imorgon så.
Börjar få ont om pengar även, ska försöka spara och vara snål. Men köpte schampo och balsam idag för 20 kr. det kallar jag att spara..:) haha, blir nog sundsvall ihelen. ska se om jag hittar lite grejjor..:) sen får man leva fattigt tills man ska hem..^^ Det kallar jag bra. Men så äre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0