Torpshammar ------------> Sikås

Så sitter nu hemma, denna resan hem var inte så mycket bättre än de första. Tåget iställt och bussen som skulle komma var en timme sen. Sen tar det ju minst 2 timmar med bussen till stan. In på arje ställe, men det var ett perfekt ställe att sova på. Ingen buss går dock hem från östersund, men lyckas få en taxi som mittnabo betalar för att jag missade bussen som jag skulle ha tagit.;) haha, fett coolt. Såg när vi var framme i hammerdal att det kostade över 1000 spänn.:P Tur då. Mn mitt humör var inte bättre för det, och hungrig var jag oxå. Mn en gullig far som man har så steker han sina special mackor till mig.^^
Så nu sitter jag och tar det lungt. Imorgon blir det ström.:)

Igår, onsdas så varjag på fotbolls träning, där jag ramlar och landar på armbågen, som nu är lite blå och stel.:P får se om det blir bättre där.
Sen var även tåget hem kvart över 10 inställt, fast vi fick skjuss av nattvakten som ko och hämtade oss duktiga elever som varit och sportat, gymat och badat.;)
Kvällen var ju planerad med plugg, kan ju inte påstå att jag inte pluggade men inte var det stor del av kvällen.
Gick bra först, men börjar med att Chaplin kom in för att han blev utslängd från Ellas rum, sen får vi besök av Moltas, Bekka och Fanny.(Y) och då var kl. typ 2-3?  Inte lyssnade dom på nåt jag sa om att jag skulle plugga och sova. Klagade kanska mycket då tror jag, vi kom fram till att min säng knakar väldigt mycket och att jag har det väldigt dammit under sängen.:P Men sen vid halv 4 slängde jag ut dom. då skulle jag sova eftersom vi började 7. Så blev inte så himla mycket sömn, 3 timmar.(Y) Sånt gillas ju, men tog mig upp iaf och klarade Benen på latin bra tycker jag. kunde de flesta, sen matte provet hoppas jag att det gick så bra att jag fick godkänt iaf.:P
Livet at smoeboo, yeah..;D
Nu bär jag är hemma ska jag ta´t lugnt och prata prata med mina vänner och bror.:) Folk man kan prata med.;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

SARIS! var vänlig kontakta mej imorrn innan du kommer!

2010-01-28 @ 21:31:01
URL: http://saemieflickan.blogg.se/
Postat av: Ronja

Det är inte lätt när det är svårt.



Hälsa sikås från mig! (L)

2010-01-29 @ 09:00:11
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0