Vackraste i vackrast de e du..:D

Idag har jag varit till stora staden, klev upp halv 8 vilket var lite jobbigt eftersom man nu är van att sova hela mornarna. Det kommer bli svårt nästa vecka när man ska börja kliva upp tidigt varje dag.!
iaf, pappa skulle köra farmor till sjukhuset där hon ska kolla sitt knä som hon ska operera nästa vecka så jag dumpade dem där och vandrade ner på stan. Lite folk var det från början, men man hann inte mer en in i en affär sen ut för att se fulla gatan.:P
Köpte en Tröjan jag hoppades på att hitta,(Nojdd)sen en t-shirt från monki, 2 nagellack, halsband och örhängen. Sen en dålig sak till min bror som jag lovat att köpa.. En bra dag. JAg mötte också två underbara personer från Skolan Ofelia och Christian..:D:D:D Det gjorde min daaag..<33 Nu kommer jag klara veckan ut innan man fåär träffa alla igen..;D
När jag sedan blev läj och tyckte det var för kallt vandrande jag tillbaka till lasarettet, efter en lite orientering och ett tagds tänkande vid hissarna hittade fram. Men om jag hade vetat att vi skulle få vänta till halv 5 innan det var klart skulle jag ha strosat runt på stan, hur kallt det en må ha varit! Hur länge får man inte sitta och vänta, usch jobbigt..-.-
Nu har jag även bytt till halebop.(Y) 3000gratis sms nurå..;D borde bli billigt framöver för pappsen..
Men nu drar jag upp till Nilsson´s place. It´s time for Sikås Gamblers.<333 Vilket kommer bli min kväll denna tisdag. Och imorgon är det röd dag, så alla är lediga..:) Fast det är vi ju redan, men alla andra udda människor som jobbar..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0