We all became friends

En konstig fredag har det varit. Fast endå en bra fredag.
Först vaknade jag halv 12 och tänkte faaan, jag skulle ha tagit ut melina. Men ser istället en lapp när jag kommer ner att min lilla mor har tagit ut hennne. ^^ Så jag ser ett avsnitt av Merlin som jag trode var från säsong 2 men som var från säsong 1. Kom jag på senare.
Sen har dagen gott. Hunnit med lite av varje. Även varit på fotbollsträning i hammerdal:) det var kuul, var evigheter sen jag spelade. Med laget också, även om vi  inte var så många. Sen blir det att träna nere i Torpshammar.(Y)
Sparkade till Rosita där vi två hade en mysig kväll och kikade på New Moon..;D<3 men nu tror jag att jag ska gå och lägga mig, efter att ha lyssnat på lite musik.:)







Bilder från i somras på Melina..:)<3


Kommentarer
Postat av: Rosita

Ja, det var en bra kväll! :) <3

2010-01-16 @ 11:23:51
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0