What the fucking fuck

Så änntligen har jag min data i min ägo igen, efter att den varit inlåst hos Ella heeela morgonen. Hemskt hemskt ensamt har det varit.;) haha helgen har varit fuckad, fast på ett bra sätt. Eller det bror på hur man ser det. det fanns bra stunder och lite sämre stunder. Som alltid..  Inte värt att prata om.
Eftersom det är söndag och pluggdag,  så borde man ta sig och försöka plugga som jag sa att jag skulle göra. Har dock läst några sidor i geografin men tror det krävs lite mer från min sida ikväll. Ska skärpa mig.
Imorgon är det måndag. Och Kanon och Malin fyller år.:D grattis till dem, då blir det kul. och som pricken över i´t så är vi ledig på tisdag.(Y) det gillas, sen går vi bara onsdag och torsdag. går alltså bara tre dagar den här veckan.det är nice. Nojjd tjej Även att jag har fått lite pengar från mina snälla päron så kanske blir sundsvall nåndag? Och att det ska börja en ny tjej i vår klass.:) Sandra hette hon, bara pratat lite med henne dock.
Men det är kul när det kommer nytt folk. en till i småbogänget, familjen och clanen allt vad vi nu är.;) haha

Även, jag har funderat. tro det eller ej.;) Men, jag tror man växer som person när man bor på internat. Man mognar. visst man gör massa fel och krånglar till det. Men man lär sig av sina misstag,eller hur?  Man får känna på livet, man gör sina egna val. Antingen hänger man på eller så säger man ifrån. Man lär sig känna sig själv bättre, man får nya sidor som man inte haft men man lär sig kontrollera dom oxå. Man får erfarenheter man aldrig haft innan, man kanske inte märker det men det är som ett eget öitet liv här. Det känns så, som man alltid bott här, eller att ens liv startade när man började här. Brukar säga att jag har ett liv hemma och ett annat liv här. Det känns skönt att tänka så, kunna välja och bytas av ibland sådär.  Medans man är här så slappnar man av och lever "livet" sen när man åker hem till sikås så är det andra delen av livet man lever.
Svårt att förklara men kan inte hjäpla att min tankar vandrar ibland.;) och då hjälper det att skriva av sig. oftast.

Men ha en fortsatt trevlig söndag kväll gott folk, ska nu ta och öppna geografi boken ännu engång.(Y)
 the smoeboo corridore<3


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har en jättebra idé här då va, och den idén går ut på att du genom att foto tar oss Sikåsbor på en rundtur i ditt hus. :D

<3

2010-01-24 @ 23:01:55
URL: http://tominalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0