What you are and who you are?

Efter en kväll med Rosita och Lovisa sitter jag nu hemma denna lördag kväll. Vi har haft det trevligt. Det har varit ett nöje.;)
haha, mamma sa innan jag stck dit: Du är aldrig "hemma" när du är hemma på helgerna. Varje kväll är du borta..
Jag gillar´t, vad ska man sitta hemma? Vad finns det där att göra igentligen. På natten går det ju för då sitter man ju endå bara vid datorn.. Visst det kan vara lungt och skönt med hemma kvällar men inte för det mesta. När man inte ser sina vänner här hemma alltför ofta. Det finns ju tid som måste tas igen...!
I vilket fall, så åker jag till småbo imorgon kväll, kommer väl fram vid halv 11 skulle jag tro. Hoppas att det inte är dåligt väder så det blir inställt eller buss ner..-.-  Har även el. fortfarande ont i armen. Så får bli en lätt packning, haha. Får se om det blir bättre där..
Skulle ju pluggat i helgen oxå, fast det har ju inte hänt.  Förvånad? nooot.
hehe, lär väl bli att sitta uppe sent en kväll. Saknar småbofolket lite, den familjen som man kan göra lite allt möjligt med utan att nån klagar. Man känner friheten bättre där, visst det innebär mer ansvar men det tar man hand om på eget vis.  Antingen fixar man det eller så inte.!

It´s up to you

Kommentarer
Postat av: Rosita

Ja, vi måste ju ha kvalitetstid med varandra när du är hemma i Sikås! hehe :D <3

2010-01-31 @ 10:41:02
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Lovisa

precis rosita! :D nu förstår vi varann! ;D<3

2010-01-31 @ 12:30:42
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0