A Challenge

Blev utmanad av Rosita att berätta 15 sanningar eller hemligheter om mig själv. Vet inte men ska väl försöka slänga ihop 15 st.:P

1. Jag gillar att saker är planerade, att veta var, hur, när.
2. Sist jag grät var för några veckor sen, å de va inte lite!
3. Att jag faktiskt längtar till skolan börjar.
4. Rädd om folk jag bryr mig om.
5. Det finns en jag gillar.
6. Att somaren inte blev som den var tänkt, men endå bra.
7. Att jag under det senaste året har förändrats, så mycket att jag själv har märkt det.
8. Jag vill ta hand om mig själv, har därför svårt att ta emot hjälp av andra.
9. Tycker om när min pappa lär mig saker.
10. Att jag nu har kommit på 10 sanningar och har 5 kvar.:b
11. Jag tänker för mycket. För mycket än vad som är bra.
12. Uppskattar den tid jag får spendera med mina vänner.
13. Stolt över att vara ifrån Sikås. Jämtland!
14. När jag är rastlös vill jag helst ha en kamera i mina händer och försöka mig på att fota.
15. Sist men inte mist, jag hatar sånna här listor. Och att jag kommer ångra mig efteråt, som vanligt!

Det var min lista, Nu är det fredag, nu är det helg! Ska njutas..


En sööt vovve!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag gillar nummer 8, väldigt mycket. En väldigt sann sanning och du är vis min vän! :D

2010-07-18 @ 17:23:54
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0