En bra kväll













Resultatet av en wouderbar kväll me sikås brudarna, grillning och tårta och annat gott så självklart var man på topp.:)
Var lite hes imorse efter allt skrikande/sjungande. Men värt det, var trevligt att träffas alla för engångs skull.
en promenad hem med en halväten tårta och en ica kasse med kubbspel längs storvägen, vinglande och försök till och ta kort på dimman som begravde byn så glömnde man bort kylan. Katten mötte mig dock längs parkvägen, är han inte söt el..;) Fast jag tror nog han vart rädd för mig först..Det är Inga varma sommar nätter längre.
Vart har sommaren tagit vägen? De varma nätter som vi skulle tillbringa ute och se soluppgången och natt bad i ån?
Har inget svar på den frågan, för så fort tycker jag inte det har gått... Man har helt enkelt inte hunnit med det man skulle göra, andra saker har kommit upp.
:) Inte ska man klaga dock. Nästa veckan är det yran, vilket kommer bli awesome.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0