Helgen som den var

Tänker jag inte berätta här. Men den var väldigt bra. Den var Kung, Den var AWESOME.:)
Träffa en massa folk, från ström som omväxling. Väldigt roliga figurer, inge fel på dom inte.
Det har varit många fina stunder som är värt att komma ihåg.Som kommer bli fina minnen i framtiden.
Kramar, myggbett och schysta kommentarer. (Y)
Bästa på länge.<3
Nu blir det tillbaks till verkligheten, jobb till veckan och köket rivs. Kommer bli snyggt när de nya köket är klart..;)
Då blir det te kvällar i massor.

En sak som jag hatar, är när jag hör en bra låt så kommer jag aldrig ihåg vad den heter. Skills
Fin Fint!


Who start´s the partey

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag hörde en asbra låt hos anton, men ja kommer tamefan inte heller ihåg va den heter! ARGHH!!

2010-07-12 @ 16:34:01
URL: http://saemieflickan.blogg.se/
Postat av: *

Testa kolla med mig vad den heter då!? :o

2010-07-14 @ 07:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0