I know you know

En dag kvar av jobbet, för denna vecka. suck, vill sluta jobba nu och få mina pengar. Och veta om jag får mitt rum på småbo..Men så går det väl om man är sen (typ en månad) med att lämna in hyreskontraktet.
Känner att hösten kan bli bra, även om det kommer  c 40 pers till så kommer det bli skönt att börja 2:an på AWPE-Advanced Wildland Preparedness Education. Så där har ni vad det står för.;)
Det bästa som hänt!
Fredag imorgon och då blir det Kalas uppe i byn. Så ska se till å baka en kaka, eller en tårta ska det väl bli men man vet ju aldrig vart det slutar. Kommer vara uppe ett tag i kväll är ett som är säkert. Jippie

Haha,
gillar att skratta för mig själv åt vissa personer. Ta inte illa upp men det är lite roande! <3




Bilden är ful men så kult underbar..x)
Meningen var att jag skulle peta bort myggor från pållens öron. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0