I´m want to be with you!

Räknar dagarna, räknar ner. Snart sllut på jobb och snart YRAN. Insåg att idag är det ungefär 2-3 Veckor kvar tills jag flyttar ner till torpshammar igen! shiit vad lite tid det är kvar. nu som man slutar jobba å vill njjuta av sommarlovet med de fina. Nu man komme sakna det man inte hann göra. Ångra att man inte gjorde det, ångra att man inte utnyttjade tiden bättre. Men det går inte få något ogjort, det är ingen mening att man försöker eller tänker på det. Det går inte. Sommaren 2010 kommer aldrig komma igen. Därför gör man den så speciell som man kan, som man vill.
Kom nu på en hel del saker jag skulle vilja göra. Skulle vilja gå på sikåsdansen, en sån här sista grej här i sikås sommaren 2010! Men samtidigt är det inflyttningshelg på småbo.Ida och jag diskuterar det där varje gång vi stöter på varandra på jobbet. DAA, blir inte klok i huvudet av det här, tar det som det kommer helt enkelt.
vill dr på militär övning nu också. komma bort från verkligheten lite. Det jag gillar med kurser, å träffa folket igen..:)Göra någonting kul.
aja, nog med tankar för ikväll. Ska upp imorgon och göra sista Onsdagen på jobbet...


I´m strong enough

Kommentarer
Postat av: Rosita

Skippa Sikåsdansen och dra på inflyttningshelgen!

Ingen kommer ju att vara hemma under Sikåsdansen i alla fall... :o

2010-07-27 @ 22:54:59
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jag kommer fan vara hemma under sikåsdansen.. men men, dissa mej ni bara! :o

2010-07-28 @ 01:20:58
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0