Lost in the shadow

Walk true the darkness
Nä, de två sista dagarna kvar på jobbet, yranbiljetten är uthämtad och om två dagar kommer jag sitta på bussen in med Rosita och kvällen/kvällarna kommer bli awesome.:)
Tycker den där idén med parkbänken är bra. Vi borde testa tycker jag.;)
Och var det sommarens sista soliga dag vi hade idag? nä det hoppas jag verkligen inte. Nu solen kan få skina lite extra. Lite extra på dig, lite extra på mig.
Järnvägsbron har inte hänt än, vi skulle ju hoppa!
Det har också blivit tillökning i fårhagen, yttligare två små lamm ha dykit upp. Sööta är dom ju. Dock har två stycken också lämnat den extremt stora flock vi har. Fick ett big blåmärke på köpet. kul..
Gillar mitt liv just nu...



Kommentarer
Postat av: Lovisa

vi hoppar nästa vecka!

2010-07-29 @ 16:26:11
Postat av: Rosita

Säger som Lovisa: Vi hoppar nästa vecka!

2010-07-30 @ 12:43:03
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0